Retourneren
Indien de consument niet tevreden is over de bestelling via onze webshop of per e-mail, kan de consument binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel/de artikelen aangeven dat hij/zij het artikel/de artikelen wenst te retourneren.
De consument dient hiervoor een email te sturen naar info@daisysbloemendeco.nl
De consument verzendt het (de) te retourneren artikel(en) in ieder geval binnen veertien dagen na indiening van de email, aan Daisy's Bloem & Deco.
Custome-made
Indien de consument heeft gekozen voor een ‘’custome-made’’ item is retourneren helaas niet mogelijk. Wij zullen voor verzending altijd akkoord vragen d.m.v. foto’s.
Let op ! Ook bij onderstaande is retourneren niet mogelijk:
- Het product is gebruikt.
- Het product kan bederven, zoals verse bloemen.
- Het product is speciaal voor de consument op maat is gemaakt.
- De consument heeft afgezien van zijn herroepingsrecht.
- Het product maakt deel uit van een abonnement of verhuur.
- Het product is een digitaal product geweest.
Hoe stuur ik mijn pakket retour ?
1. Zorg ervoor dat de bestaande sticker niet meer op het pakket zit. (of gebruik een nieuwe doos).
2. Zorg dat wij kunnen zien wie de afzender is van het pakket.
3. Plak een A4 met ons retour adres op het pakket. (retour adres: Langeweg 21 4133 AS Vianen)
4. Breng je retourpakket naar bijvoorbeeld een DHL of post nl punt en reken het retourpakket af. (dit kan in de meeste gevallen ook online)
LET OP! Wij kunnen niet verantwoordelijk gesteld worden als een retourpakket niet bezorgd is bij ons of het pakket kwijt is geraakt.
Retouradres
Daisy's Bloem & Deco
Langeweg 21
4133 AS Vianen
info@daisysbloemendeco.nl